Ocena formatywna vs. ocena sumatywna : współczesna praktyka oceny zachowania uczniów

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Ocena formatywna vs. ocena sumatywna
Podtytuł
współczesna praktyka oceny zachowania uczniów
Odpowiedzialność
Julia Magdalena Karapuda
Twórcy
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
10 (stron).
Szacowana objętość
0,63 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Materiał z panelu pedagogicznego, który odbył się w ramach VIII Międzydyscyplinarnej Konferencji Doktorantów Uniwersytetu Szczecińskiego, 16 października 2015 r.
Finansowanie
Publikacja finansowana ze środków Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Edukacja jako praktyka istotna egzystencjalnie / pod redakcją Barbary Chojnackiej i Natalii Cybort-Zioło ; Uniwersytet Szczeciński.. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego US Minerwa, 2016
Strony: 109-118
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-10-04
WorkId
34658

Lista publikacji