Does Gamification Make a Difference in Programming Education? : Evaluating FGPE-Supported Learning Outcomes

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Does Gamification Make a Difference in Programming Education?
Podtytuł
Evaluating FGPE-Supported Learning Outcomes
Odpowiedzialność
Jakub Swacha, Justyna Szydłowska
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-2214-6989 5.6 70 2 2 70,00 0,5000 35,0000 Art.
0000-0001-6350-9590 5.6 70 2 2 70,00 0,5000 35,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2023
Objętość
11 (stron).
Szacowana objętość
0,69 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.3390/educsci13100984
Adres URL
https://www.mdpi.com/2227-7102/13/10/984
Adres URL
https://www.mdpi.com/2227-7102/13/10 2023-09-26
Uwaga ogólna
This article is an open access article distributed under the terms and conditions of the Creative Commons Attribution (CC BY) license (https:// creativecommons.org/licenses/by/ 4.0/).
Uwaga ogólna
This article belongs to the Special Issue Game-Based Learning and Gamification for Education-Series 2.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-09-26 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Education Sciences
( ISSN 2227-7102 )
Kraj wydania: Szwajcaria (Schweiz)
Zeszyt: tom 13 zeszyt 10
Strony: 1-11
Nr: 984
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-09-30
PBN
Wyświetl
WorkId
34564

Lista publikacji