Visualizing the difficulty of programming exercises
Artykuł - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Visualizing the difficulty of programming exercises
- Odpowiedzialność
- Jakub Swacha
- Twórcy
-
-
Swacha Jakub
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Zarządzania
-
Swacha Jakub
( Autor
)
5.6
- Sumy twórców
- 1 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-2214-6989 5.6 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art., konferencja z listy - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2022
- Objętość
- 0,5 (arkuszy wydawniczych), 6 (stron).
- Adres URL
- http://proceedings.isecon.org/download/tbxkptkjqvc7vlpoibr5
- Adres URL
- http://proceedings.isecon.org/
- Uwaga ogólna
- Publikacja w pełnym tekście w wolnym dostępie.
- Uwaga ogólna
- Publikacja zawiera Materiały z 38 Konferencji Edukacyjnej w Zakresie Systemów Informatycznych ISECON 2022 (Virtual Conference, September 17, 2022), red. Brian J. Reithel, Uniwersytet Missisipi.
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- Publikacja konferencyjna
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
-
OTHER - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-09 - Data udostępnienia - Dane konferencji
-
- 38th Information Systems Education Conference ISECON 2022 Stany Zjednoczone (United States) 2022-09-17 - 2022-09-17
- Słowa kluczowe
- Czasopismo
-
Proceedings Information Systems Education Conference
( eISSN 2167-1435 )
Kraj wydania: Stany Zjednoczone (United States)
Zeszyt: tom 38
Strony: 98-103