Python programming topics that pose a challenge for students
Rozdział - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Python programming topics that pose a challenge for students
- Odpowiedzialność
- Justyna Szydłowska, Filip Miernik, Marzena Sylwia Ignasiak, Jakub Swacha
- Twórcy
-
-
Szydłowska-Samsel Justyna Anna
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Zarządzania -
Miernik Filip
( Autor
)
-
Ignasiak Marzena Sylwia
( Autor
)
-
Swacha Jakub
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Zarządzania
-
Szydłowska-Samsel Justyna Anna
( Autor
)
5.6
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-2214-6989 5.6 5 2 4 2,50 0,2500 1,2500 aut. roz. 0000-0001-6350-9590 5.6 5 2 4 2,50 0,2500 1,2500 aut. roz. - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2022
- Objętość
- 9 (stron).
- Szacowana objętość
- 0,56 (arkuszy wydawniczych)
- Identyfikator DOI
- 10.4230/OASIcs.ICPEC.2022.7
- Adres URL
- https://drops.dagstuhl.de/opus/volltexte/2022/16611/pdf/OASIcs-ICPEC-2022-7.pdf
- Adres URL
- https://drops.dagstuhl.de/opus/volltexte/2022/16603/pdf/oasics-vol102-icpec2022-complete.pdf 2022-07-15
- Uwaga ogólna
- Publikacja z: Third International Computer Programming Education Conference, ICPEC 2022, June 2-3, 2022, Polytechnic Institute of Cávado and Ave (IPCA), Barcelos, Portugal.
- Uwaga ogólna
- This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International license (CC-BY 4.0): https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.
- Uwaga ogólna
- Date of publication: 11 July, 2022.
- Uwaga ogólna
- The work described in this paper was achieved within two projects supported by the European Union’s Erasmus Plus programme.
- Finansowanie
- The Framework for Gamified Programming Education. 2018-1-PL01-KA203-05080
- Finansowanie
- FGPE Plus: Learning tools interoperability for gamified programming education. 2020-1-PL01-KA226-HE-095786
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
- OpenAccess
Z dokumentu źródłowego:
- Publikacja konferencyjna
- Dane OpenAccess
-
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_REPOSITORY - Sposób publikacji.
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-07-11 - Data udostępnienia - Dane konferencji
- Brak szczegółów
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
- Brak szczegółów
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Third International Computer Programming Education Conference (ICPEC 2022) / edited by Alberto Simões, João Carlos Silva.. - Saarbrücken : Wadern : Schloss Dagstuhl - Leibniz-Zentrum für Informatik GmbH, 2022
Strony: 7
Seria: OpenAccess Series in Informatics (OASIcs) 1868-8969 vol. 102;