Preface for the special issue "Trends in educational gamification: challenges and learning opportunities"
Artykuł - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Preface for the special issue "Trends in educational gamification: challenges and learning opportunities"
- Odpowiedzialność
- José Carlos Piñero Charlo, Nadja Belova, Eduardo Quevedo Gutiérrez, Alberto Zapatera Llinares, Elena Arboleya-García, Jakub Swacha, Paula López-Serentill, Enrique Carmona-Medeiro
- Twórcy
-
-
Piñero Charlo José Carlos
( Autor
)
-
Belova Nadja
( Autor
)
-
Quevedo Gutiérrez Eduardo
( Autor
)
-
Zapatera Llinares Alberto
( Autor
)
-
Arboleya-García Elena
( Autor
)
-
Swacha Jakub
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Zarządzania -
López-Serentill Paula
( Autor
)
-
Carmona-Medeiro Enrique
( Autor
)
-
Piñero Charlo José Carlos
( Autor
)
- Sumy twórców
- 8 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-2214-6989 Nie spełnia wymogów: art. Artykuł wstępny/Edytorial/Errata - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2022
- Objętość
- 0,25 (arkuszy wydawniczych), 6 (stron).
- Identyfikator DOI
- 10.3390/educsci12030179
- Adres URL
- https://www.mdpi.com/2227-7102/12/3/179/pdf
- Adres URL
- https://www.mdpi.com/2227-7102/12/3
- Uwaga ogólna
- Publikacja dostępna w open access na licencji: CC BY 4.0.
- Uwaga ogólna
- Received: 22 February 2022, accepted: 24 February 2022, published: 4 March 2022.
- Uwaga ogólna
- Publikacja wydana w: Special Issue "Trends on Educational Gamification: Challenges and Learning Opportunities" / editors José Carlos Piñero Charlo, María Teresa Costado Dios, Enrique Carmona Medeiro, Fernando Lloret.
- Uwaga ogólna
- Data availability statement: Data discussed on this manuscript are available on the website of the special issue: https://www.mdpi.com/journal/education/special_issues/Trends_Educational_ Gamification, accessed on 21 February 2022.
- Uwaga ogólna
- Author contributions: conceptualization, supervision, writing-original draft preparation, writing- review and editing J.C.P.C.; writing-original draft preparation, writing-review and editing N.B., E.Q.G., A.Z.L., E.A.-G., J.S., P.L.-S. and E.C.-M. All authors have read and agreed to the published version of the manuscript.
- Cechy publikacji
-
- Artykuł wstępny/Edytorial/Errata
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
-
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-03-04 - Data udostępnienia - Słowa kluczowe
- Czasopismo
-
Education Sciences
( ISSN 2227-7102 )
Kraj wydania: Szwajcaria (Schweiz)
Zeszyt: tom 12 zeszyt 3
Nr: 179