Preface for the special issue "Trends in educational gamification: challenges and learning opportunities"

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Preface for the special issue "Trends in educational gamification: challenges and learning opportunities"
Odpowiedzialność
José Carlos Piñero Charlo, Nadja Belova, Eduardo Quevedo Gutiérrez, Alberto Zapatera Llinares, Elena Arboleya-García, Jakub Swacha, Paula López-Serentill, Enrique Carmona-Medeiro
Twórcy
Sumy twórców
8 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-2214-6989 Nie spełnia wymogów: art. Artykuł wstępny/Edytorial/Errata
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2022
Objętość
0,25 (arkuszy wydawniczych), 6 (stron).
Identyfikator DOI
10.3390/educsci12030179
Adres URL
https://www.mdpi.com/2227-7102/12/3/179/pdf
Adres URL
https://www.mdpi.com/2227-7102/12/3
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w open access na licencji: CC BY 4.0.
Uwaga ogólna
Received: 22 February 2022, accepted: 24 February 2022, published: 4 March 2022.
Uwaga ogólna
Publikacja wydana w: Special Issue "Trends on Educational Gamification: Challenges and Learning Opportunities" / editors José Carlos Piñero Charlo, María Teresa Costado Dios, Enrique Carmona Medeiro, Fernando Lloret.
Uwaga ogólna
Data availability statement: Data discussed on this manuscript are available on the website of the special issue: https://www.mdpi.com/journal/education/special_issues/Trends_Educational_ Gamification, accessed on 21 February 2022.
Uwaga ogólna
Author contributions: conceptualization, supervision, writing-original draft preparation, writing- review and editing J.C.P.C.; writing-original draft preparation, writing-review and editing N.B., E.Q.G., A.Z.L., E.A.-G., J.S., P.L.-S. and E.C.-M. All authors have read and agreed to the published version of the manuscript.
Cechy publikacji
  • Artykuł wstępny/Edytorial/Errata
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-03-04 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Education Sciences
( ISSN 2227-7102 )
Kraj wydania: Szwajcaria (Schweiz)
Zeszyt: tom 12 zeszyt 3
Nr: 179
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2022-03-04
WorkId
31637

Lista publikacji