Managing Gamified Programming Courses with the FGPE Platform

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Managing Gamified Programming Courses with the FGPE Platform
Odpowiedzialność
José Carlos Paiva, Ricardo Queirós, José Paulo Leal, Jakub Swacha, Filip Miernik
Twórcy
Sumy twórców
5 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-2214-6989 5.6 40 1 5 17,89 0,4472 17,8880 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2022
Objętość
1,2 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
Identyfikator DOI
10.3390/info13020045
Adres URL
https://www.mdpi.com/2078-2489/13/2/45/pdf
Adres URL
https://www.mdpi.com/2078-2489/13/2
Uwaga ogólna
(This article belongs to the Special Issue Future Trends in Computer Programming Education) = (Ten artykuł należy do Special Issue Future Trends in Computer Programming Education).
Uwaga ogólna
Publikacja jest dostępna w Open Access na licencji Creative CommonsAttribution (CC BY) license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Finansowanie
The work described in this paper was achieved within two projects supported by theEuropean Union’s Erasmus Plus programme: the Framework for Gamified Programming Education, 2018-1-PL01-KA203-05080
Finansowanie
FGPE Plus:Learning tools interoperability for gamifiedprogramming education, 2020-1-PL01-KA226-HE-095786)
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-01-19 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Information
( ISSN 2078-2489 )
Kraj wydania: Szwajcaria (Schweiz)
Zeszyt: tom 13 zeszyt 2
Strony: 1-16
Nr: 45
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2022-01-20
PBN
Wyświetl
WorkId
30454

Lista publikacji