Anim(al)izacja i pedagogie Bestii : pedagogika krytyczna w 2050 roku

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Anim(al)izacja i pedagogie Bestii
Podtytuł
pedagogika krytyczna w 2050 roku
Odpowiedzialność
Oskar Szwabowski
Twórcy
  • Szwabowski Oskar ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7464-0081 5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2021
Objętość
11 (stron).
Szacowana objętość
0,69 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.15290/parezja.2021.15.08
Adres URL
http://www.parezja.uwb.edu.pl/wp-content/uploads/2021/10/08-15.pdf
Uwaga ogólna
Czasopismo wydawane jest w systemie Open Access na zasadach licencji Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska (CC BY-SA 3.0 PL)
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_SA - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Parezja : czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN
( ISSN 2353-7914 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: nr 1(15)
Strony: 95-106
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-12-07
PBN
Wyświetl
WorkId
28848

Lista publikacji