Dyskursy władzy
Książka - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Dyskursy władzy
- Odpowiedzialność
- redakcja naukowa Dominika Gruntkowska, Jacek Moroz, Janina Świrko-Pilipczuk, Oskar Szwabowski
- Twórcy
-
-
Gruntkowska Dominika
( Autor, Redaktor
red.; aut. )
-
Moroz Jacek
( Autor, Redaktor
red.; aut. )
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki -
Świrko-Pilipczuk Janina
( Redaktor
red. )
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki -
Szwabowski Oskar
( Autor, Redaktor
red.; aut. )
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki
-
Gruntkowska Dominika
( Autor, Redaktor
red.; aut. )
- Sumy twórców
- 10 autorów 4 redaktorów.
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-7584-334X Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-7464-0081 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-7584-334X 5.9 10 ( 5 ) 2 4 5,00 0,2500 2,5000 Red. mon. 0000-0002-7464-0081 5.9 10 ( 5 ) 2 4 5,00 0,2500 2,5000 Red. mon. 0000-0002-1935-1594 Brak deklaracji dyscypliny Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2017
- Objętość
- 21,1 (arkuszy wydawniczych), 359 (stron).
- Opis fizyczny
- 20 cm
- Finansowanie
- Publikacja finansowana przez Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Cechy publikacji
-
- Monografia naukowa
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Poświadczenie recenzowania
- W publikacji
- Słowa kluczowe
- Numery ISBN
-
978-83-65155-55-9 Wydawnictwo Naukowe Katedra
- Wydawca
- Wydawnictwo Naukowe Katedra
- Miejsce wydania
- Gdańsk
- Rozdziały
-
- 1,00 a.w. 9-33 Dyskursy władzy - władze dyskursów
- 0,70 a.w. 35-50 Władza musi mówić : zarys politycznej teorii głosu
- 1,00 a.w. 147-170 Dyskursy wykluczenia : o "Worku Judaszów" Sebastiana Fabiana Klonowica
- 0,65 a.w. 191-206 Władza jako problem edukacyjny
- 0,70 a.w. 257-280 Studenci o zaangażowaniu w studiowanie : wybrane aspekty wiedzy i władzy
- 1,50 a.w. 281-300 Dyskurs skandalu ufabrycznienia uniwersytetu
- 10,00 a.w. 301-333 Władza obrazów : uwagi na marginesie wyzwań procesu alfabetyzacji wizualnej