Zmiksowani(e) i dydaktyczne stawanie się

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Zmiksowani(e) i dydaktyczne stawanie się
Odpowiedzialność
Oskar Szwabowski
Twórcy
  • Szwabowski Oskar ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7464-0081 5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
0,4 (arkuszy wydawniczych), 8 (stron).
Identyfikator DOI
10.26881/ae.2019.16.04
Adres URL
https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/arseducandi/article/view/3710/4772
Adres URL
http://wns.ug.edu.pl/strona/36843/ars_educandi 2021-02-13
Uwaga ogólna
OA - Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_SA - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2019-12-31 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Ars Educandi
( ISSN 2083-0947 eISSN 2657-6058 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 16
Strony: 63-70
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-02-10
PBN
Wyświetl
WorkId
26235

Lista publikacji