Bibliografia US
Zmiksowani(e) i dydaktyczne stawanie się
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Zmiksowani(e) i dydaktyczne stawanie się
Odpowiedzialność
Oskar Szwabowski
Twórcy
Szwabowski Oskar
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0002-7464-0081
5.9
20
1
1
20,00
1,0000
20,0000
Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
0,4 (arkuszy wydawniczych),
8 (stron).
Identyfikator DOI
10.26881/ae.2019.16.04
Adres URL
https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/arseducandi/article/view/3710/4772
Adres URL
http://wns.ug.edu.pl/strona/36843/ars_educandi 2021-02-13
Uwaga ogólna
OA - Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0.
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_SA - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2019-12-31 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Ars Educandi
(
ISSN 2083-0947
eISSN 2657-6058
)
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
zeszyt 16
Strony: 63-70
Pobierz opis jako:
BibTeX ,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-02-10
PBN
Wyświetl
WorkId
26235
Lista publikacji