Einige Gedanken zum Problem der Toponymenübersetzung am Beispiel des Computerspiels „Wiedźmin 3: Dziki Gon“

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Einige Gedanken zum Problem der Toponymenübersetzung am Beispiel des Computerspiels „Wiedźmin 3: Dziki Gon“
Odpowiedzialność
Emil Daniel Lesner
Twórcy
  • Lesner Emil Daniel ( Autor ) 1.4
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Filologiczny,
    Instytut Językoznawstwa
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-6999-1285 1.4 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art.
Gł. język publikacji
Niemiecki (Deutsch)
Data publikacji
2019
Objętość
0,9 (arkuszy wydawniczych), 17 (stron).
Adres URL
https://pliki.wn.uw.edu.pl/index.php/s/KTEJmQl2CGHwqnp/download?path=%2Fpdf%20SN%2064&files=pdf%20SN%2064.pdf
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia Niemcoznawcze – Studien zur Deutschkunde
( ISSN 0208-4597 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 64
Strony: 621-637
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-01-23
PBN
Wyświetl
WorkId
23755

Lista publikacji