Ekspozycja bodźca a progi postrzegania konsumentów (w świetle badania eye trackingowego)

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Ekspozycja bodźca a progi postrzegania konsumentów (w świetle badania eye trackingowego)
Odpowiedzialność
Barbara Wąsikowska, Lilianna Nowak
Twórcy
  • Wąsikowska Barbara ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
  • Nowak Lilianna ( Autor )
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-2075-9076 5.1 10 1 2 5,00 0,5000 5,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,7 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Adres URL
https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/SE_Artyku%C5%82y_341_360/SE_348/07.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
( ISSN 2083-8611 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 348
Strony: 93-106
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-06-21
PBN
Wyświetl
WorkId
20663

Lista publikacji