konsumenci
Słowo kluczowe
- Słowo
- konsumenci
- Język
- Polski
- Publikacji
- 10
Publikacje
- Rozdział Marzenia versus możliwości : moda damska w Polsce w epoce Gomułki z perspektywy prasy kobiecej i doświadczeń konsumenckich / Anna Sienkiewicz. - // W: Studia z najnowszej historii Polski : tom 5 / pod redakcją Sylwii Szyc. - Warszawa : Wydawnictwo Instytutu Pamięci Narodowej, 2023 2023
- Rozdział Dysfunkcjonalne zachowania człowieka jako pracownika-konsumenta na przykładzie makiawelizmu / Anna Pluta, Krzysztof Błoński. - // W: Sekrety organizacji : barwy codzienności / red. naukowa Renata Tomaszewska.. - Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2019 2019
- Artykuł Badania eye trackingowe konsumentów : postrzeganie a prymowanie / Lilianna Nowak, Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. // Handel Wewnętrzny. 2018, r. 64 nr 6 (377) t. 2, s.296-311 2018
- Książka Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 2018
- Artykuł Ekspozycja bodźca a progi postrzegania konsumentów (w świetle badania eye trackingowego) / Barbara Wąsikowska, Lilianna Nowak. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2018, nr 348, s.93-106 2018
- Rozdział Innowacje popytowe : koncepcje włączenia konsumentów w proces rozwoju / Anna Szwajlik. - // W: Współczesne dylematy ekonomiczne / [redakcja naukowa Anna Szwajlik ; autorzy: Michał Bronk, Piotr Niedzielski, Marcin Chojnowski, Paweł Ogrodnik, Urszula Chrąchol-Barczyk, Przemysław Łagodzki, Przemysław Łagodzki, Krzysztof Małachowski, Alji Maow, Alicja Matkowska, Tomasz Norek, Szymon Owsianowski, Piotr Piotrowicz, Anna Szwajlik, Maciej Trzeciak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Szczecinie, 2016 2016
- Artykuł Konsumenci jako źródło innowacji na rynku / Katarzyna Kozioł-Nadolna. // Konsumpcja i Rozwój. 2016, nr 4, s.5-15 2016
- Artykuł Zachowania konsumenckie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/3, s.241-250 DOI: 10.18276/sip.2016.43/3-22 2016
- Artykuł Kanały dostępu przedsiębiorstw do konsumentów w gospodarce elektronicznej na rynku zintegrowanej przestrzeni europejskiej / Ireneusz Miciuła. // Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy. 2015, nr 44 cz. 2, s.32-42 DOI: 10.15584/nsawg.2015.4.2.3 2015
- Artykuł Wpływ konsumentów na rozwój społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Handel Wewnętrzny. 2015, lipiec-sierpień nr, s.296-306 2015
Lista słów kluczowych