Przemoc symboliczna w świadomości nauczycieli przedszkola : studium pedeutologiczne = Kindergarten teacher's awareness of symbolic violence : pedeutological study

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Przemoc symboliczna w świadomości nauczycieli przedszkola
Podtytuł
studium pedeutologiczne = Kindergarten teacher's awareness of symbolic violence : pedeutological study
Odpowiedzialność
Małgorzata Falkiewicz-Szult
Twórcy
  • Falkiewicz-Szult Małgorzata ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Wczesnej Edukacji
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-8816-0978 5.9 5 1 1 5,00 1,0000 5,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Uwaga ogólna
Zawiera autoreferaty prac doktorskich realizowanych pod kierunkiem prof. dr hab. Marii Czerepaniak-Walczak.
Cechy publikacji
  • Publikacja pamiątkowa jubileuszowa

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Publikacja pamiątkowa jubileuszowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
W drodze do emancypacji / red. Lidia Marek, Małgorzata Mikut. - Szczecin : Wydawnictwo "Zapol", 2017
Strony: 69-82
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-11-26
PBN
Wyświetl
WorkId
16135

Lista publikacji