Socially responsible marketing in creating value for customers

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Socially responsible marketing in creating value for customers
Odpowiedzialność
Edyta Rudawska
Twórcy
  • Rudawska Edyta ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2013
Objętość
22 (stron).
Szacowana objętość
1,38 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Challenges for the Trade of Central and Southeast Europe / [ed. S. Renko, B. Knezevic]. - Bingley : Emerald Group Publishing Limited, 2013
Strony: 73-94
Seria: International Business and Management vol. 29;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2014-02-26
WorkId
1518

Lista publikacji