Pedagogika (i) rzeczy : zapis debaty panelowej
Rozdział - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Pedagogika (i) rzeczy
- Podtytuł
- zapis debaty panelowej
- Odpowiedzialność
- Krzysztof Arbiszewski, Maksymilian Chutorański, Aneta Makowska, Maciej Skokołowski-Zgid, Oskar Szwabowski
- Twórcy
-
-
Arbiszewski Krzysztof
( Autor
)
-
Chutorański Maksymilian
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Ogólnej -
Makowska Aneta
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Ogólnej -
Sokołowski-Zgid Maciej
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Specjalnej -
Szwabowski Oskar
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Dydaktyki Ogólnej
-
Arbiszewski Krzysztof
( Autor
)
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-1740-0460 5.9 20 4 5 17,89 0,2236 4,4720 aut. roz. 0000-0002-7464-0081 5.9 20 4 5 17,89 0,2236 4,4720 aut. roz. 0000-0002-7785-582X 5.9 20 4 5 17,89 0,2236 4,4720 aut. roz. 0000-0002-5369-9172 5.9 20 4 5 17,89 0,2236 4,4720 aut. roz. - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2017
- Objętość
- 1,24 (arkuszy wydawniczych), 17 (stron).
- Uwaga ogólna
- Materiały z konferencji zorganizowanej w dniach 23-25 czerwca 2016 roku w Szczecinie przez Oddział Szczeciński PTP oraz Katedrę Pedagogiki Ogólnej Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
Z dokumentu źródłowego:
- Monografia naukowa
- Publikacja konferencyjna
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Dane konferencji
-
- VI Seminarium Metodologii Pedagogiki Szczecin Polska 2016-06-23 - 2016-06-25
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
-
- VI Seminarium Metodologii Pedagogiki Szczecin Polska 2016-06-23 - 2016-06-25
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Pedagogika jako humanistyczno-społeczna nauka stosowana : konsekwencje metodologiczne / red. Dariusza Kubinowskiego i Maksymiliana Chutorańskiego. - Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2017
Strony: 147-163
Seria: Seminaria Metodologii Pedagogiki / Polskie Towarzystwo Pedagogiczne ;