wizerunek
Słowo kluczowe
- Słowo
- wizerunek
- Język
- Polski
- Publikacji
- 27
Publikacje
- Rozdział Wizerunek duchownego braci czeskich w polskojęzycznym nekrologium (1467-1741) / Klaudia Koczur-Lejk. - // W: Contributions to the 24th Annual Scientific Conference of the Association of Slavists (Polyslav) / Edited by Katarzyna Bednarska, Aneta Wysocka, Dorota Kruk, Olga Saprikina, Natalia Siudzińska, Traci Speed, Kamil Szafraniec, Svitlana Terekhova, Radoslav Tsonev, Jasna Uhláriková.. - Wiesbaden : Harrassowitz Verlag, 2023 2023
- Rozdział Logo in city image management / Agnieszka Smalec. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2022 2022
- Artykuł Communicating socially responsible actions by means of social media in the process of building the image of an organization, as seen in the case of start-ups from the cosmetics industry / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4279-4289 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.204 2021
- Książka Aspekty rozwoju regionalnego : czynniki, instrumenty, zarządzanie / pod redakcją naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Rafał Koczkodaj, Urszula Chrąchol-Barczyk, Igor Kavetskyy, Joanna Wierzowiecka, Sara Kuraj, Maria Adamczyk, Agnieszka Rak, Marzena Wanagos, Maria Adamczyk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Artykuł Kościół katolicki i jego społeczność na łamach serwisu internetowego „Gazety Wyborczej” podczas epidemii COVID-19 / Krzysztof Flasiński. // Kultura - Media - Teologia. 2020, nr 43 (4), s.65-87 DOI: 10.21697/kmt.43.4 2020
- Rozdział Kreowanie wizerunku Dowództwa NATO przez prasę popularną / Wioleta Bryniewicz, Żaneta Stasieniuk. - // W: Prawne i organizacyjne aspekty zarządzania w organizacjach / redakcja naukowa Leszek Karczewski, Henryk A. Kretek ; Politechnika Opolska. Wydział Ekonomii i Zarządzania.. - Opole : Oficyna Wydawnicza. Politechnika Opolska, 2020 2020
- Artykuł Instrumenty marketingu - mix w kształtowaniu wizerunku obiektu hotelarskiego : rozważania teoretyczno-analityczne / Katarzyna Orfin-Tomaszewska Sidorkiewicz Marta. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, t. 20 z. 2 cz. 1, s.263-275 2019
- Rozdział Budowanie pozytywnego wizerunku przez organizacje pozarządowe : możliwości i ograniczenia / Katarzyna Zioło. - // W: Kontrowersje i wyzwania marketingu i zarządzania w XXI wieku / pod redakcją Alicji K. Krzepickiej i Jolanty Tarapaty.. - Warszawa : Wojskowa Akademia Techniczna, 2018 2018
- Rozdział Corporate Social Responsibility as an element of the process of bank’s image creation / Ewa Mazur-Wierzbicka. - // W: The Challenge of Diversity / Scientific editor Sandra Misiak-Kwit, Natia Gorgadze. - Tbilisi : Publishing Saimedo, 2018 2018
- Artykuł Shaping a positive image of a hotel facility : corporate social responsibility approach / Marta Sidorkiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.263-268 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-33 2018
- Rozdział Shaping the image of a hotel facility in the context of sustainable development / Katarzyna Orfin-Tomaszewska, Marta Sidorkiewicz. - // W: Conference Proceedings : VII International Scientific Conference Determinants of Regional Development, Piła, Poland, 12-13 april 2018 / Faculty of Applied Social Sciences. Stanislaw Staszic University of Applied Sciences in Piła, Poland.. - Piła : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica, 2018 DOI: 10.14595/CP/01/017 2018
- Rozdział Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych / Kamila Peszko. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 2017
- Rozdział Internetowe wizerunki pełnomocników wojewodów ds. mniejszości narodowych i etnicznych / Janusz Mieczkowski. - // W: Polityczne i społeczne aspekty wielokulturowosci : migracje i mniejszości / pod red. Anity Adamczyk, Andrzeja Saksona, Cezarego Trosiaka.. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM, 2016 2016
- Rozdział Kościoła kłopoty z wizerunkiem / Andrzej Draguła. - // W: Kościół komunikacja wizerunek / redakcja Rafał Kowalski ; współpraca Krzysztof Borecki.. - Wrocław : TUM Wydawnictwo i Drukarnia Wrocławskiej Księgarni Archidiecezjalnej, 2016 2016
- Rozdział Legal aspects of the use and protection of the image on websites / Sandra Malinowska. - // W: ICT in educational design : processes, materials, resources. Vol. 10 / scientific editor Eunika Baron-Polańczyk.. - Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2016 2016
- Książka Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego / Katarzyna Orfin-Tomaszewska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 2016
- Artykuł Rola wizerunku krajowego produktu turystycznego w kreowaniu ruchu turystycznego : studium przypadku na przykładzie Polski i Łotwy / Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2016, nr 3 (35), s.301-311 DOI: 10.18276/ept.2016.3.35-24 2016
- Artykuł Visual image in outdoor advertising as a way of reaching a potential customer / Kamila Peszko. // Modern Management Review, MMR. 2016, vol. 23 nr 1, s.97-109 DOI: 10.7862/rz.2016.mmr.7 2016
- Artykuł Działania promocyjne w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego w świetle dokumentów strategicznych gmin województwa zachodniopomorskiego / Katarzyna Orfin. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 379, s.288-298 DOI: 10.15611/pn.2015.379.28 2015
- Artykuł Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 40, s.193-206 DOI: 10.18276/pzfm.2015.40-16 2015
- Artykuł Polityka promocji jednostki samorządu terytorialnego w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego (na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego) / Katarzyna Orfin. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2015, nr 50, s.129-135 2015
- Rozdział Strategie autoprezentacyjne nadawcy na blogu Justyny Kowalczyk jako narzędzie kreowania wizerunku / Jolanta Ignatowicz-Skowrońska. - // W: Współczesny i dawny obraz kobiety w języku i literaturze / red. Leonarda Mariak, Joanna Rychter. - Szczecin : volumina.pl Daniel Krzanowski, 2015 2015
- Artykuł The factors creating internet shops’ imagein the opinion of “young adults" / Leszek Gracz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 37, s.109-120 2015
- Artykuł Customization of offer based on client profile as an element of image building as shown on selected entities operating in Kołobrzeg / Agnieszka Sawińska, Marta Bordun. // Tourism Role in the Regional Economy. 2014, vol. 5, s.100-111 2014
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 2013
- Rozdział Shaping the image of selected tourist destinations in Poland / Katarzyna Orfin. - // W: Otgovoren turiz"m 2020 : sbornik s dokladi ot meždunarodna naučna konferenciă. Tom II - Varna : Izdatelstvo "Nauka i ikonomika" Ikonomičeski Universitet, 2013 2013
- Rozdział Wizerunek nauczyciela w ideologii ZMP : założenia a rzeczywistość / Joanna Król. - // W: Zaangażowanie? Opór? Gra? : szkic do portretu nauczyciela w latach PRL-u / pod red. nauk. Romualda Grzybowskiego.. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013 2013
Lista słów kluczowych