Lojalność i satysfakcja klientów jako czynniki sukcesu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw bankowych na rynku finansowym

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Lojalność i satysfakcja klientów jako czynniki sukcesu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw bankowych na rynku finansowym
Odpowiedzialność
Monika Pettersen-Sobczyk
Twórcy
  • Pettersen-Sobczyk Monika ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Bankowości i Finansów Porównawczych
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Identyfikator DOI
10.18276/frfu.2015.74/2-54
Adres URL
http://www.wneiz.pl/frfu/numery/rok2015/frfu-nr-74-2015-tom-2
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Mierzenie i ocena wyników przedsiębiorstw / [redaktor naukowy Dariusz Zarzecki].
Uwaga ogólna
Materiały XVI Międzynarodowej Konferencji "Zarządzanie Finansami" zorganizowanej w Kołobrzegu w kwietniu 2015 r.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
  • Publikacja konferencyjna
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Czasopismo
Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia
( ISSN 1733-2842 eISSN 2300-4460 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 2 zeszyt 74
Strony: 619-629
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-12-11
WorkId
11073

Lista publikacji