Publikacje z roku 2018

  1. Live streaming and its reception among the recipients / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 26 2, s.29-35 DOI: 10.18276/ejsm.2018.26-04 (WorkId 18918)
  2. Measuring the effectiveness of influencers' activities / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.79-83 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-10 (WorkId 22501)
  3. Reklama natywna i jej implikacja dla konsumentów / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Handel Wewnętrzny. 2018, nr 4 (375) t. 2, s.139-149 (WorkId 19286)
  4. Selection of event marketing communication tools in the light of own research / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.55-60 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/1-07 (WorkId 22502)
  5. Shaping the relationships of young consumers based on video content in the social media environment in the light of data clustering / Urszula Chrąchol-Barczyk, Mateusz Grzesiak. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.97-104 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-11 (WorkId 22008)
  6. The effect of influencers on building relationships with the group of recipients / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.23-30 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-03 (WorkId 20999)
  7. Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 (WorkId 19673)
  8. Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 19056)
  9. Program lojalnościowy : od zbierania punktow do grywalizacji / Urszula Chrąchol-Barczyk. - Kraków, Legionowo : edu-Libri, 2018 (WorkId 19225)
  10. Elementy savoir-vivre'u w negocjacjach / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 19103)
  11. Komunikacja werbalna / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 19102)
  12. Social media in creating internal communiaction in companes / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 (WorkId 20975)