Wszystkie publikacje twórcy

  1. Hedonic or utilitarian buying behaviours : what values do young adult customers seek in online group buying? / Edyta Rudawska, Kristina Petljak, Ivana Stulec. // International Journal Business Performance Management. 2015 vol. 16 no. 2/3, brak, s.182-198 DOI: 10.1504/IJBPM.2015.068736 (WorkId 11441)
  2. The significance and evaluation of selected online communication tools : a comparative analysis of young consumers from Poland, Croatia and China / Magdalena Kowalska, Martyna Kostrzewska, Kristina Petljak. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.91-107 (WorkId 27676)
  3. Charakterystyka zachowań klientów serwisów zakupów grupowych w Polsce / Edyta Rudawska, Kristina Petljak. - // W: Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. A. Czubała,P. Hadrian, J.W. Wiktor. - Warszawa : PWE, 2014 (WorkId 2366)