Wszystkie publikacje z cechą "Oryginalny artykuł naukowy"

  1. (Od)czytanie Thomasa Mertona dla pedagogiki : (Od)zyskane konteksty narracyjne w myśleniu o człowieku / Julita Orzelska. // Biografistyka Pedagogiczna. 2023, , s.115-137 DOI: 10.36578/BP.2023.08.39 (WorkId 35867)
  2. Pedagogika egzystencji w obliczu starzejącego się społeczeństwa / Julita Orzelska. // Studia Paedagogica Ignatiana : rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie. 2023, , s.61-78 DOI: 10.12775/SPI.2023.3.003 (WorkId 34825)
  3. Pedagogika istotna egzystencjalnie : tropy niewidziane a (od)zyskane / Julita Orzelska. // Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji. 2012-2013, nr 7-8, s.107-125 (WorkId 13617)
  4. Saving humanity : despair and death as pedagogical challenges while caring about human existence / Julita Orzelska. // Paedagogia Christiana. 2021, vol.47 no 1, s.189-207 DOI: 10.12775/PCh.2021.009 (WorkId 29014)
  5. Subjectivity in caring for the human condition : existential ideas of Paul Tillich as an inspiration for pedagogy =Podmiotowość w trosce o kondycję człowieka : egzystencjalne tropy Paula Tillicha jako inspiracje dla pedagogiki / Julita Orzelska. // Paedagogia Christiana. 2019, T. 44 nr 2, s.129-141 (WorkId 25284)
  6. W trosce o człowieka w odsłonie Thomasa Mertona, Abrahama Joshuy Heschela i Paula Tillicha / Julita Orzelska. // Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji. 2016, nr 11( numer specjalny ), s.201-218 (WorkId 13571)