Publikacje ze słowem kluczowym "pedagogika specjalna"

  1. Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością : sprzymierzeniec czy wróg pedagogiki specjalnej? / Marcin Wlazło. // Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych. 2016, brak, s.23 (WorkId 15372)
  2. Metodologiczne podobieństwa i rozbieżności między pedagogiką specjalną i studiami nad niepełnosprawnością / Marcin Wlazło. // Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych. 2016, brak, s.23 (WorkId 15371)
  3. Przemiany edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / red. Marcin Wlazło, Maciej Sokołowski-Zgid. - Szczecin : Volumina pl. Daniel Krzanowski ; Wydział Humanistyczny US, 2017 (WorkId 16503)
  4. Maria Grzegorzewska : at the origins of Polish special education / Marcin Wlazło. - // W: Storia della Pedagogia specjale : l`origine, lo sviluppo, la differenziazione / a cura di Piero Crispiani.. - Pisa : Edizioni ETS, 2016 (WorkId 5584)
  5. Pedagogika specjalna jako nauka humanistyczna : nowy paradygmat czy powrót do źródeł? / Marcin Wlazło. - // W: Niepełnosprawność w spirali naukowych rozważań / redakcja: Teresa Żółkowska, Joanna Buława-Halasz, Łukasz Skryplonek ; [Marcin Wlazło, Marzenna Zaorska, Andrzej Twardowski, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk, Sławomira Sadowska, Urszula Barcikowska, Katarzyna Ćwirynkało, Danuta Wolska, Aniela Korzon, Kinga Łapot-Dzierga, Joanna Iza Belzyt, Bernard Sack, Marta Gliniecka, Lucyna Maksymowicz, Grażyna Gunia, Tomasz M. Zimny, Patrycja Łaga, Andżelika Retmańczyk, Agata Miodek, Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski, Jolanta Lipińska-Lokś, Przemysław Dudek. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego Minerwa, 2015 (WorkId 4599)
  6. Współczesna pedagogika specjalna wobec dziedzictwa Marii Grzegorzewskiej / Marcin Wlazło. - // W: Z badań nad tradycją polskiej pedagogiki. T. 2, Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Danucie Koźmian / redakcja naukowa Elżbieta Magiera i Joanna Król. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego US Minerwa, 2016 (WorkId 5707)