Pedagogika specjalna jako nauka humanistyczna : nowy paradygmat czy powrót do źródeł?

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Pedagogika specjalna jako nauka humanistyczna
Podtytuł
nowy paradygmat czy powrót do źródeł?
Odpowiedzialność
Marcin Wlazło
Twórcy
  • Wlazło Marcin ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Specjalnej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
0,53 (arkuszy wydawniczych), 9 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Niepełnosprawność w spirali naukowych rozważań / redakcja: Teresa Żółkowska, Joanna Buława-Halasz, Łukasz Skryplonek ; [Marcin Wlazło, Marzenna Zaorska, Andrzej Twardowski, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk, Sławomira Sadowska, Urszula Barcikowska, Katarzyna Ćwirynkało, Danuta Wolska, Aniela Korzon, Kinga Łapot-Dzierga, Joanna Iza Belzyt, Bernard Sack, Marta Gliniecka, Lucyna Maksymowicz, Grażyna Gunia, Tomasz M. Zimny, Patrycja Łaga, Andżelika Retmańczyk, Agata Miodek, Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski, Jolanta Lipińska-Lokś, Przemysław Dudek. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego Minerwa, 2015
Strony: 7-15
Seria: Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość 2082-8667 t. 10.;
Seria: Pedagogika Specjalna-Koncepcje i Rzeczywistość ; T. 10 2080-8667 ;
Seria: Pedagogika Specjalna-Koncepcje i Rzeczywistość T. 10;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-03-04
WorkId
4599

Lista publikacji