Wszystkie publikacje z cechą "Artykuł przeglądowy"

  1. Integracja jako cel inkluzji : pedagogiczne korzenie i aspekty spójności społecznej / Marcin Wlazło. // Kultura i Edukacja. 2019, nr 1(123), s.45-57 DOI: 10.15804/kie.2019.01.03 (WorkId 23123)
  2. Konteksty wiedzy o niepełnosprawności w przygotowaniu zawodowym pedagogów specjalnych / Marcin Wlazło. // Konteksty Pedagogiczne. 2022, No. 1(18), s.11-20 DOI: 10.19265/kp.2022.1.18.343 (WorkId 33826)
  3. Niepełnosprawność w społeczeństwie 5.0 : wizja, rzeczywistość i post-humanistyczne wątpliwości / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2020, vol. 39 nr 3, s.13-23 (WorkId 26464)