Publikacje ze słowem kluczowym "konsument"

  1. Rozwój innowacji produktowych : rola konsumenta / Anna Szwajlik. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/3, s.61-73 DOI: 10.18276/sip.2017.48/3-05 (WorkId 17004)
  2. Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 (WorkId 15995)
  3. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych / Anna Szwajlik. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14670)
  4. Zmiany w procesie rozwoju innowacji produktowych w aspekcie zaangażowania konsumenta na przykładzie systemu Stage Gate / Anna Szwajlik. - // W: Mikro i makro aspekty gospodarowania / red. nauk. Katarzyna Włodarczyk. - Szczecin : volumina.pl Daniel Krzanowski, 2017 (WorkId 17271)