Wszystkie publikacje twórcy

  1. Budowanie wspólnej marki klastra / Jolanta Witek. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.755-760 (WorkId 9415)
  2. Doskonalenie kompetencji kadr menadżerskich w zmieniającym się otoczeniu / Jolanta Witek, Marzena Frankowska. // Handel Wewnętrzny. 2013, lipiec-sierpień nr 4 T. 3, s.53-64 (WorkId 8842)
  3. Jakość życia jako punkt odniesienia do kształtowania koncepcji rozwoju miasta / Jolanta Witek. // Handel Wewnętrzny. 2016, nr 5, s.324-334 (WorkId 12503)
  4. Klastry - szansą na rozwój regionalnych producentów żywności / Jolanta Witek. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 6, s.824-837 (WorkId 9462)
  5. Minimalism in consumption / Krzysztof Błoński, Jolanta Witek. // Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. 2019, vol 53 no. 2, s.7-15 DOI: 10.17951/h.2019.53.2.7-15 (WorkId 22956)
  6. Możliwości włączania się przedsiębiorstw sektora MŚP w globalne łańcuchy wartości korporacji transnarodowych / Jolanta Witek, Marzena Frankowska. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/2, s.381-392 DOI: 10.18276/sip.2016.43/2-36 (WorkId 13087)
  7. Możliwość wdrożenia turkusowych miejsc pracy we współczesnych organizacjach : próba oceny / Anna Pluta, Jolanta Witek. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, t. 20 z. 10, s.233-246 (WorkId 22442)
  8. Ocena jakości życia osób starszych w Polsce na podstawie European Quality of Life Surveys / Jolanta Witek, Krzysztof Błoński. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 5 wrzesień-październik, s.410-424 (WorkId 11124)
  9. Postawy Polaków wobec możliwości uczenia się nowych rzeczy / Jolanta Witek, Krzysztof Błoński. // Handel Wewnętrzny. 2014, nr 4, s.299-310 (WorkId 9595)
  10. Proposal for an expert system to aid decision-making in the design and management of flexible manufacturing systems / Wojciech Musiał, Jolanta Witek. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.473-496 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.186.34 (WorkId 36075)
  11. Turystyka jako determinanta rozwoju gospodarczego regionu, wybrane aspekty / Jolanta Witek. // Handel Wewnętrzny. 2013, wrzesień-październik nr 5 T. 1, s.178-187 (WorkId 8839)
  12. Wpływ spowolnienia gospodarczego na zmianę samooceny sytuacji materialnej gospodarstw domowych w latach 2007-2010 / Jolanta Witek, Agata Dziakowicz. // Handel Wewnętrzny. 2012, marzec-kwiecień T. 2, s.160-169 (WorkId 8659)
  13. Zmiany w konsumpcji publicznej w Polsce w latach 1990-2015 / Jolanta Witek, Krzysztof Błoński. // Konsumpcja i Rozwój. 2018, nr 4 (25), s.37-48 (WorkId 20275)
  14. Czas jako determinanta zachowań konsumenckich : aspekty marketingowe. T. 3 / [red. nauk. Jolanta Witek]. - Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013 (WorkId 14175)
  15. Niedobory konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Teresa Słaby, Jolanta Witek. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, 2013 (WorkId 10)
  16. Pomiar jakości życia na poziomie lokalnym : (na przykładzie powiatu wałeckiego) : praca zbiorowa / pod redakcją Krzysztofa Błońskiego, Augustyny Burlity i Jolanty Witek. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 15550)
  17. Subiektywna i obiektywna jakość życia w procesie zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego / Krzysztof Błoński, Augustyna Burlita, Jolanta Witek. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021 (WorkId 28360)
  18. Turystyka i rekreacja czynnikami rozwoju społeczno-gospodarczego regionu. T. 2 / red. Jolanta Witek. - Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013 (WorkId 14174)
  19. Turystyka i rekreacja w rozwoju cywilizacyjnym. T.1 / [red. nauk. Jolanta Witek]. - Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013 (WorkId 14173)
  20. Zarządzanie / red.nauk. Jolanta Witek, Krzysztof Błoński. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 (WorkId 1053)
  21. Jakość życia osób starszych zamieszkujących tereny wiejskie i miejskie / Jolanta Witek, Krzysztof Błoński. - // W: Wykluczenie społeczne osób starszych na wsi - mit czy rzeczywistość ? / Red. nauk. M.Janoś-Kresło. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2015 (WorkId 4624)
  22. Kierunki wykorzystania netnografii w badaniach / Jolanta Witek, Krzysztof Błoński. - // W: Konsument i rynek: badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr. hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023 DOI: 10.15611/2023.65.7.24 (WorkId 36213)
  23. Ochrona konsumentów uczestniczących w sharing economy / Jolanta Witek, Krzysztof Błoński, Michał Sowiński. - // W: Bezpieczeństwo konsumentów : ochrona i edukacja konsumencka / redakcja naukowa Mirosława Janoś-Kresło.. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020 (WorkId 24405)
  24. Przemiany w wyposażeniu gospodarstw domowych w Polsce w okresie 2000-2010 / Jolanta Witek, Małgorzata Wiścicka. - // W: Konsumpcja gospodarstw domowych w Polsce : kierunki rozwoju i przyczyny / [Red. nauk . K.Hanusik, A.Dudek ]. - Opole : Uniwersytet Opolski, 2013 (WorkId 3049)
  25. Smart product - a need for revision of a traditional marketing concept of a product / Marzena Frankowska, Jolanta Witek. - // W: Vision 2025 : education excellence and management of innovations through sustainable economic competitive advantage : proceedings of the 34th International Business Information Management Assocciation Conference (IBIMA) : 13-14 November 2019, Madrid, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association (IBIMA), 2019 (WorkId 23698)