Kierunki wykorzystania netnografii w badaniach

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Kierunki wykorzystania netnografii w badaniach
Odpowiedzialność
Jolanta Witek, Krzysztof Błoński
Twórcy
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1713-625X 5.6 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz.
0000-0002-8120-6494 Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2023
Objętość
11 (stron).
Szacowana objętość
0,69 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.15611/2023.65.7.24
Adres URL
https://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/164765/edition/126011
Adres URL
https://katalogi.bn.org.pl/discovery/search?query=any,contains,Konsument%20i%20rynek%20-%20Badania%20marketingowe%20-%20Strategie%20i%20dzia%C5%82ania%20marketingowe.&tab=LibraryCatalog&search_scope=NLOP_IZ_NZ&vid=48OMNIS_NLOP:48OMNIS_NLOP&offset=0
Uwaga ogólna
Od 1 września 2024 roku publikacja dostępna na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).
Cechy publikacji
  • Publikacja pamiątkowa jubileuszowa
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_SA - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
PUBLISHER_WEBSITE - Sposób publikacji.
AFTER_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2024-09-01 - Data udostępnienia 10 - Miesięcy od opublikowania,
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Konsument i rynek: badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr. hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023
Strony: 365-375
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2024-04-22
WorkId
36213

Lista publikacji