Wszystkie publikacje twórcy

  1. A mobile game for learning programming : students’ reactions in view of their attitudes, experiences and expectations / by Swacha Jakub, Muszyńska Karolina, Miluniec Agnieszka, Maskeliūnas Rytis, Damaševičius Robertas, Kulikajevas Audrius, Blažauskas Tomas. // International Journal of Mobile Learning and Organisation. 2023, Vol.17 no.3, s.388-405 DOI: 10.1504/IJMLO.2023.131864 (WorkId 33725)
  2. A novel approach to panoramic gallery management on the example of BalticMuseums 2.0 website / Agnieszka Miluniec, Karolina Muszyńska, Jakub Swacha, Zygmunt Drążek. // Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą. 2013, T. 65, s.39-48 (WorkId 8961)
  3. CS vs. IS students’ reactions to learning programming with mobile educational game / Jakub Swacha, Magdalena Kowalska, Karolina Muszyńska, Agnieszka Miluniec, Rytis Maskeliunas, Robertas Damaševičius, Tomas Blažauskas, Audrius Kulikajevas. // Proceedings of the thirty-seventh Information Systems Education Conference. 2021, vol. 37, s.124-130 (WorkId 28195)
  4. Impact of the availability of gamified e-guides on museum visit intention / Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów, Jurgita Eglinskiene, Susanne Marx, Agnieszka Miluniec, Karolina Muszyńska, Grażyna Niedoszytko, Weronika Podlesińska, Attila v. Rostoványi, Jakub Swacha, René Larsen Vilsholm, Senija Vurzer. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4358-4366 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.212 (WorkId 28042)
  5. Introducing sustainable development topics into computer science education : design and evaluation of the Eco JSity game / Jakub Swacha, Rytis Maskeliūnas, Robertas Damaševičius, Audrius Kulikajevas, Tomas Blažauskas, Karolina Muszyńska, Agnieszka Miluniec, Magdalena Kowalska. // Sustainability. 2021, vol. 13 iss. 8 DOI: 10.3390/su13084244 (WorkId 27601)
  6. Museum apps investigated : availability, content and popularity / Agnieszka Miluniec, Jakub Swacha. // e-Review of Tourism Research (eRTR). 2020, vol. 17 no. 5, s.764-776 (WorkId 25567)
  7. Teaching ART (drawing and painting class) in the form of virtual classroom using TRELLO tool / Agnieszka Miluniec, Maciej Osmycki, Ireneusz Miciuła. // Proceedings of the thirty-seventh Information Systems Education Conference. 2021, vol. 37, s.103-105 (WorkId 28191)
  8. Tools for collaboration in IT projects during the studies / Agnieszka Miluniec, Tomasz Szmidt, Kuba Białczyk, Ireneusz Miciuła. // Proceedings of the thirty-seventh Information Systems Education Conference. 2022, v. 38, s.70-71 (WorkId 32385)
  9. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie : aktualności badawcze / redakcja naukowa Roman Tylżanowski ; [autorzy Ewa Chomać-Pierzecka, Robert Blażlak, Grzegorz Szymański, Agnieszka Goździewska-Nowicka, Tomasz Janicki, Urszula Słupska, Barbara Bielicka, Paweł Głodek, Katarzyna Łobacz, Dariusz Nowak, Ireneusz Miciuła, Agnieszka Miluniec, Piotr Bartkowiak, Izabela Grabowska, Sebastian Narojczyk, Renata Winkler, Zofia Gródek-Szostak, Marek Krasiński, Edyta Krasińska, Łukasz Niemczuk, Monika Szymura, Agnieszka Szuszakiewicz-Idziaszek, Łukasz Kryśkiewicz, Anna Mierzejewska, Zbigniew Frąckiewicz, Franciszek Marecki]. - Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2020 (WorkId 25988)
  10. Evaluation of eGuides : a discussion of approaches / Karolina Muszyńska, Jakub Swacha, Agnieszka Miluniec, Zygmunt Drążek. - // W: Information Management / [Edit. B. F. Kubiak i A. Sieradz ]. - Sopot : Faculty of Management University of Gdańsk, 2014 (WorkId 2805)
  11. Gamification 3.0 for Employees Involvement in the company / I. Miciuła, A. Miluniec. - // W: 12th International Conference of Education, research and innovation : conference proceedings, Seville (Spain) 11-13 November 2019 / Edited by L. Gómez Chova, A. López Martinez, I. Candel Torres.. - Sewilla : IATED Academy, 2019 (WorkId 23236)
  12. Gamifikacja 3.0 jako innowacyjna metoda motywacyjna we współczesnych przedsiębiorstwach / Ireneusz Miciuła, Agnieszka Miluniec. - // W: Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie : aktualności badawcze / redakcja naukowa Roman Tylżanowski ; [autorzy Ewa Chomać-Pierzecka, Robert Blażlak, Grzegorz Szymański, Agnieszka Goździewska-Nowicka, Tomasz Janicki, Urszula Słupska, Barbara Bielicka, Paweł Głodek, Katarzyna Łobacz, Dariusz Nowak, Ireneusz Miciuła, Agnieszka Miluniec, Piotr Bartkowiak, Izabela Grabowska, Sebastian Narojczyk, Renata Winkler, Zofia Gródek-Szostak, Marek Krasiński, Edyta Krasińska, Łukasz Niemczuk, Monika Szymura, Agnieszka Szuszakiewicz-Idziaszek, Łukasz Kryśkiewicz, Anna Mierzejewska, Zbigniew Frąckiewicz, Franciszek Marecki]. - Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2020 (WorkId 24701)
  13. Students’ attitude to gamification of education depending on their prior experience / A. Miluniec, J. Swacha. - // W: 12th International Conference of Education, research and innovation : conference proceedings, Seville (Spain) 11-13 November 2019 / Edited by L. Gómez Chova, A. López Martinez, I. Candel Torres.. - Sewilla : IATED Academy, 2019 DOI: 10.21125/iceri.2019.2061 (WorkId 23445)
  14. Support tools for visual creation during Academic Studies / Agnieszka Miluniec, Ireneusz Miciuła. - // W: EduLearn20 : 12th International Conference on Education and New Learning Technologies : Conference Proceedings / Edited by Gómez Chova L., López Martínez A., Candel Torres I.. - Valencia : IATED Academy, 2020 (WorkId 24716)
  15. The method of creating an innovation ranking and the assessment of Poland's situation compared to other European Union Countries / Ireneusz Miciuła, Agnieszka Miluniec, Paweł Stępień. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 27518)