Publikacje z roku 2019

  1. Percepcja koncepcji marketingu zrównoważonego przez menadżerów MSP w wybranych krajach Europy i Azji / Edyta Rudawska. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, t. 20 z. 6 cz. 2, s.351-364 (WorkId 22447)
  2. Sustainable marketing strategy in food and drink industry : a comparative analysis of B2B and B2C SMEs operating in Europe / Edyta Rudawska. // Journal of Business & Industrial Marketing. 2019, Vol. 34 Issue 4, s.1-16 DOI: 10.1108/JBIM-05-2018-0171 (WorkId 22459)
  3. The mediating role of gender in the process of purchasing in online buy-it-now auctions / Jacek Cypryjański, Aleksandra Grzesiuk, Edyta Rudawska. // Przegląd Organizacji. 2019, nr 6, s.44-51 DOI: 10.33141/po.2019.06.06 (WorkId 22615)
  4. Zmiany w myśleniu marketingowym / redakcja naukowa Edyta Rudawska, Anna Staszewska. - Łódź, Warszawa : Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2019 (WorkId 22327)