Publikacje z roku 2017

  1. Komunikacja marketingowa w procesie współpracy międzysektorowej organizacji pozarządowej / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2017, nr 17 (66), s.133-144 DOI: 10.22630/PEFIM.2017.17.66.11 (WorkId 15923)
  2. Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.315-323 (WorkId 15381)
  3. A choice of socially responsible instuments : SME study in 6 / Zhanna Belyaeva, Yana Lopatkova, Nadezhda Kislyak, Edyta Rudawska. - // W: Global and national business theories and practice : bridging the past with the future : 10th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business, September 13-15 2017 Rome, Italy / eds. Demetris Vrontis, Yaakov Weber, Evangelos Tsoukatos. - [S.l.], 2017 (WorkId 16708)