Publikacje z roku 2013

  1. Klient w dobie kryzysu - lojalność czy cena? / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2013, lipiec-sierpień nr 4 T. 3, s.65-73 (WorkId 8841)
  2. Marketing zrównoważony - nowe oblicze kapitalizmu? / Edyta Rudawska. // Ekonomia Economics. 2013, nr 3 (24), s.75-88 (WorkId 8784)
  3. Relacyjne podejście do działań marketingowych na rynku usług turystycznych / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2013, wrzesień-październik nr 5 T. 1, s.159-169 (WorkId 8840)
  4. Relations with business partners in key areas of corporate social responsibility / Edyta Rudawska. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2013, vol. 2 no. 2, s.13-21 (WorkId 8881)
  5. Sustainable development: concept, interest groups, benefits and global challenges / Edyta Rudawska, S. Renko, Yuriy Bilan. // International Journal of Academic Research. 2013, Vol. 5 nr 6, s.83-86 (WorkId 8884)
  6. Young consumers as group buying services’ customers / Edyta Rudawska. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2013, nr 10, s.598-606 (WorkId 8885)
  7. Zarządzanie portfelem klientów - źródło kreowanej wartości przez marketing / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2013, maj-czerwiec nr 3 t.1, s.237-244 (WorkId 8674)
  8. Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa / Edyta Rudawska. // Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. 2013, nr T.21, s.49-62 (WorkId 8845)
  9. Ryzyko relacji z klientami / Edyta Rudawska. - // W: Ryzyko w zarządzaniu strategicznym. Aspekty podmiotowe i przedmiotowe / [Red. nauk. E. Urbanowska-Sojkin, P. Bartkowiak]. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2013 (WorkId 1520)
  10. Socially responsible marketing in creating value for customers / Edyta Rudawska. - // W: Challenges for the Trade of Central and Southeast Europe / [ed. S. Renko, B. Knezevic]. - Bingley : Emerald Group Publishing Limited, 2013 (WorkId 1518)