Publikacje ze słowem kluczowym "marketing relacji"

  1. Masowa indywidualizacja w marketingu relacji - obszary badań marketingowych / Edyta Rudawska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 337, s.60-67 (WorkId 9554)
  2. Relacyjne podejście do działań marketingowych na rynku usług turystycznych / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2013, wrzesień-październik nr 5 T. 1, s.159-169 (WorkId 8840)
  3. The relational context of creating customer portfolio analyses / Edyta Rudawska. // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia.. 2015, nr 14, s.143-152 (WorkId 10932)
  4. Zarządzanie portfelem klientów - ocena i systematyzacja istniejących modeli / Edyta Rudawska. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 254, s.170-180 (WorkId 12189)