Publikacje ze słowem kluczowym "relacje z klientami"

  1. Komunikowanie inwestorom informacji w zakresie zasobu przedsiębiorstwa,jakim są klienci / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 4, s.327-333 (WorkId 9701)
  2. Koncepcja więzi relacyjnych w marketingu relacji / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.169-173 (WorkId 9413)
  3. Koopetycja w kontekście marketing relacji - ujęcie międzyorganizacyjne, międzyfunkcjonalne i międzykonsumenckie / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 5, s.565-571 (WorkId 9700)
  4. Mass customization in the process of customer relationship creation / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2015, Vol. 4 no. 2, s.35-45 (WorkId 11442)
  5. Zarządzanie portfelem klientów - ocena i systematyzacja istniejących modeli / Edyta Rudawska. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 254, s.170-180 (WorkId 12189)