Artykuły w czasopiśmie "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu"

  1. Masowa indywidualizacja w marketingu relacji - obszary badań marketingowych / Edyta Rudawska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 337, s.60-67 (WorkId 9554)
  2. Pracownicy w procesie kształtowania partnerskich relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową - wyniki badań empirycznych / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 460, s.199-210 DOI: 10.15611/pn.2016.460.18 (WorkId 14712)
  3. Źródła wartości dla klienta na rynku radiofonii publicznej / Edyta Rudawska, Adam Rudawski. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 458, s.88-100 DOI: 10.15611/pn.2016.458.08 (WorkId 14344)