Wszystkie publikacje z cechą "OpenAccess"

  1. Academic research on marketing in Central and Eastern Europe : a comparative analysis of scholarly papers published in Polish versus international journals / Malgorzata Karpinska-Krakowiak, Edyta Rudawska, Barbara Mróz-Gorgoń, Łukasz Skowron. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 special issue 2, s.198-209 DOI: 10.35808/ersj/2218 (WorkId 27210)
  2. Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/2, s.229-238 DOI: 10.18276/sip.2016.43/2-22 (WorkId 12846)
  3. Dysfunctional behaviors at work : the case of employees in Poland / Augustyna Burlita, Edyta Rudawska. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 iss. 4B, s.493-506 DOI: 10.35808/ersj/2671 (WorkId 28612)
  4. Employees as internal stakeholders in the concept of sustainable marketing : a comparative analysis of European and Asian market / Edyta Rudawska, Sudath Weerasiri, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // International Journal of Contemporary Management. 2018, brak, s.17 DOI: 10.4467/24498939IJCM.18.048.10034 (WorkId 22440)
  5. Extending the consumer style inventory to define consumer typologies for secondhand clothing consumption in Poland / Daniella Ryding, Claudia E. Henninger, Edyta Rudawska, Gianpaolo Vignali. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.410-433 DOI: 10.35808/ersj/1833 (WorkId 26178)
  6. Integrated cultural theories on mobile marketing acceptance : literature review / Ngoc Thi Hong Nguyen, Edyta Rudawska. // Management and Business Administration. Central Europe. 2022, vol. 30 iss. 3, s.112-135 DOI: 10.7206/cemj.2658-0845.84 (WorkId 32881)
  7. Komunikacja marketingowa w procesie współpracy międzysektorowej organizacji pozarządowej / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2017, nr 17 (66), s.133-144 DOI: 10.22630/PEFIM.2017.17.66.11 (WorkId 15923)
  8. Koncepcja wartości w relacjach pracownik - organizacja / Edyta Rudawska. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 39 t. 2, s.393-405 (WorkId 10742)
  9. Konsument na jednolitym rynku europejskim : dekada doświadczeń / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 1, s.221-230 (WorkId 10392)
  10. Mass customization in the process of customer relationship creation / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2015, Vol. 4 no. 2, s.35-45 (WorkId 11442)
  11. Percepcja koncepcji marketingu zrównoważonego przez menadżerów MSP w wybranych krajach Europy i Azji / Edyta Rudawska. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, t. 20 z. 6 cz. 2, s.351-364 (WorkId 22447)
  12. Scientific editors' note / Grzegorz Karasiewicz, Edyta Rudawska. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.5-10 (WorkId 27659)
  13. Socio-ecological innovations in marketing strategy : a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Economics and Business Review. 2018, Vol. 4 (18) nr 3, s.51-69 DOI: 10.18559/ebr.2018.3.5 (WorkId 20950)
  14. The influence of changes in the contemporary business environment on companies’ mission and goals : the example of selected European countries / Edyta Rudawska, Zhanna Belyaeva. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2018, Vol.7 nr 2, s.63-72 (WorkId 20951)
  15. The influence of environmental awareness on responsible energy consumption : the case of households in Poland / Magdalena Jaciow, Edyta Rudawska, Adam Sagan, Jolanta Tkaczyk and Robert Wolny. // Energies. 2022, vol. 15 iss. 15, s.1-15 DOI: 10.3390/en15155339 (WorkId 32237)
  16. The relational context of creating customer portfolio analyses / Edyta Rudawska. // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia.. 2015, nr 14, s.143-152 (WorkId 10932)
  17. Zaangażowanie pracownika jako efekt działań w obszarze marketingu wewnętrznego / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.585-594 (WorkId 10802)
  18. Zarządzanie. T. 2 / [redaktor naukowy Edyta Rudawska ; redaktorzy tematyczni Ryszard Budziński, Leon Dorozik, Waldemar Gos, Augustyna Burlita, Jacek Batóg ; redaktor statystyczny Dominik Rozkrut]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14210)
  19. Postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego : analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego / Ngoc Thi Hong Nguyen, Edyta Rudawska. - // W: Konsument i rynek: badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr. hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023 DOI: 10.15611/2023.65.7.13 (WorkId 36078)