Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Baza noclegowa jako determinanta kreowania produktu turystycznego „Pomorska Droga Św. Jakuba” w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, Nr 4 (24), s.131-147 (WorkId 12047)
  2. Changes in Leisure Activities Under Crisis Conditions / Agnieszka Sawińska. // European Research Studies Journal. 2023, , s.646-656 DOI: 10.35808/ersj/3239 (WorkId 34633)
  3. Customization of offer based on client profile as an element of image building as shown on selected entities operating in Kołobrzeg / Agnieszka Sawińska, Marta Bordun. // Tourism Role in the Regional Economy. 2014, vol. 5, s.100-111 (WorkId 9639)
  4. Differentiation of Leisure Time Budget of Residents of Border Municipalities in Poland / Agnieszka Sawińska. // European Research Studies Journal. 2023, Vol. 26 iss. 2, s.617-627 DOI: 10.35808/ersj/3192 (WorkId 34231)
  5. Film Tourism in the Promotion of a Touristic Area / Agnieszka Sawińska, Agnieszka Smalec. // European Research Studies Journal. 2023, , s.513-522 DOI: 10.35808/ersj/3302 (WorkId 35025)
  6. Kierunki rozwoju szlaków rowerowych w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer, Agnieszka Sawińska. // Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG = Transport Geography Papers of Polish Geographical Society. 2018, vol. 21 nr 1, s.34-42 DOI: 10.4467/2543859XPKG.18.003.9183 (WorkId 20879)
  7. Management of senior citizens leisure time as the challenge of modern cities illustrated by the example of Szczecin / Agnieszka Sawińska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.255-262 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-32 (WorkId 20883)
  8. Miasto jako obszar aktywności turystycznej i rekreacyjnej : na przykładzie Szczecina / Beata Meyer, Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2016, nr 3 (35), s.85-95 DOI: 10.18276/ept.2016.3.35-07 (WorkId 13163)
  9. New trends in shaping tourism products in spatial units on the example of Szczecin / Agnieszka Sawińska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.403-411 (WorkId 22125)
  10. Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce / Agnieszka Sawińska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.507-518 DOI: 10.15611/pn.2017.473.47 (WorkId 18081)
  11. Polityka lokalna w zakresie rozwoju turystyki i rekreacji w Szczecinie / Marta Bordun, Beata Meyer, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2014, nr 2 (26), s.199-214 (WorkId 9123)
  12. Seniorzy i preseniorzy jako perspektywiczny podmiot rynku turystycznego i rekreacyjnego / Agnieszka Sawińska. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2014, nr 46, s.171-177 (WorkId 13355)
  13. The entity structure of the cross-border tourism product / Anna Gardzińska, Beata Meyer, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2015, no. 4 (32), s.169-182 DOI: 10.18276/ept.2015.4.32-13 (WorkId 12278)
  14. Transport accessibility to recreational space in cities for senior citizens on the example of Zawadzkiego-Klonowica municipal neighbourhood in Szczecin / Agnieszka Sawińska. // Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG = Transport Geography Papers of Polish Geographical Society. 2019, vol. 22 nr 3, s.41-52 DOI: 10.4467/2543859xpkg.19.016.11282 (WorkId 23494)
  15. Wybrane uwarunkowania funkcjonowania obiektów typu spa na przykładzie hotelu AQUARIUS SPA / Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, Nr 4 (24), s.57-72 (WorkId 13158)
  16. Zaznaczenie środków unijnych dla wspierania zrównoważonego rozwoju turystyki w wybranych gminach uzdrowiskowych / Beata Meyer, Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, nr 2 (22) t. 1, s.155-173 (WorkId 13161)