Publikacje z roku 2018

  1. Marketing online następca marketingu tradycyjnego / Karolina Beyer. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 52/1, s.9-20 DOI: 10.18276/sip.2018.52/1-01 (WorkId 21831)
  2. Rola internetu we współczesnej gospodarce / Karolina Beyer. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 52/2, s.341-353 DOI: 10.18276/SIP.2018.52/2-26 (WorkId 19015)
  3. Social media in the marketing of contemporary companies / Karolina Beyer. // Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej Organizacja i Zarzadzanie. 2018, nr 77, s.5-15 DOI: 10.21008/j.0239-9415.2018.077.01 (WorkId 21834)
  4. Uwarunkowania rozwoju organizacji : innowacyjność i przedsiębiorczość / redakcja naukowa Katarzyna Kozioł-Nadolna, Karolina Beyer, Barbara Czerniachowicz. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2018 (WorkId 20742)
  5. Media społecznościowe jako narzędzia marketingowe w przedsiębiorstwach / Karolina Beyer. - // W: Uwarunkowania rozwoju organizacji i gospodarki : konkurencyjność i zasoby ludzkie / red. naukowa Wojciech Leoński, Malwina Szczepakowska, Anna Wieczorek-Szymańska. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2018 (WorkId 21770)
  6. Wstęp / Katarzyna Kozioł-Nadolna, Karolina Beyer, Barbara Czerniachowicz. - // W: Uwarunkowania rozwoju organizacji : innowacyjność i przedsiębiorczość / redakcja naukowa Katarzyna Kozioł-Nadolna, Karolina Beyer, Barbara Czerniachowicz. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2018 (WorkId 20814)