Artykuły w czasopiśmie "Marketing i Rynek"

  1. Bierność zawodowa kobiet i mężczyzn : Polska na tle Unii Europejskiej / Marek Kunasz. // Marketing i Rynek. 2016, r. 23 nr 3, s.443-456 (WorkId 11852)
  2. Czynniki determinujące percepcję mobbingu i molestowania seksualnego w środowisku pracy : wyniki badań = Factors determining perception of mobbing and sexual harassment in the working environment : research results / Marek Kunasz, Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 11, s.29-36 (WorkId 16301)
  3. Czynniki determinujące szanse na szkolenie w organizacji - analiza ekonometryczna / Marek Kunasz. // Marketing i Rynek. 2016, r. 23 nr 3, s.457-467 (WorkId 11853)
  4. Determinanty wybranych dysfunkcji personalnych / Marek Kunasz. // Marketing i Rynek. 2017, nr 4, s.194-202 (WorkId 14743)
  5. Społeczna odpowiedzialność branży gastronomicznej wobec konsumentów : wybrane aspekty / Ewa Mazur-Wierzbicka, Marek Kunasz. // Marketing i Rynek. 2017, nr 11, s.356-370 (WorkId 16296)
  6. Zmiany na unijnym rynku pracy w okresie kryzysu i pokryzysowym : analiza porównawcza / Marek Kunasz. // Marketing i Rynek. 2018, r. 25 nr 12, s.224-236 (WorkId 20888)