Publikacje z roku 2022

  1. Is the shopping list a guarantee for rational consumer behaviour? / Kamila Słupińska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Borawski, Patryk Wlekły. // Human Technology. 2023, , s.267-296 DOI: 10.14254/1795-6889.2022.18-3.5 (WorkId 33115)
  2. Wizualne aspekty komunikacji marki z klientami (na przykładzie marki Piwo Rewalskie) / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Media Biznes Kultura. 2022, nr 2(13), s.167-184 DOI: 10.4467/25442554.MBK.22.022.17108 (WorkId 33530)
  3. Wybrane procesy zarządzania personelem w polskich i słowackich organizacjach / Katarzyna Włodarczyk, Sandra Misiak-Kwit, Ewa Mazur-Wierzbicka. // Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania GWSH. 2022, , s.51-60 DOI: 10.53259/2022.19.05 (WorkId 33710)
  4. Zmiany w zachowaniach konsumenckich osób starszych w trakcie pandemii COVID-19 w świetle analizy trendów konsumenckich / Katarzyna Włodarczyk. // Marketing i Rynek. 2022, , s.3-14 DOI: 10.33226/1231-7853.2022.9.1 (WorkId 32638)