Publikacje z roku 2020

  1. Ocena wizerunku miasta - na podstawie opinii mieszkańców Szczecina / Martyna Kostrzewska. // Przegląd Zachodniopomorski. 2020, R. 64 z. 3, s.155-167 DOI: 10.18276/pz.2020.3-08 (WorkId 26470)
  2. Preferencje zakupowe online polskiego i chińskiego konsumenta - analiza porównawcza / Martyna Kostrzewska, Daria Emilia Wrukowska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2020, t. 21 nr 2, s.219-234 DOI: 10.5604/01.3001.0014.2887 (WorkId 26716)
  3. Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019 / Martyna Kostrzewska, Daria Emilia Wrukowska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2020, t. 21 nr 3, s.133-146 DOI: 10.5604/01.3001.0014.4514 (WorkId 26471)
  4. Senior w mediach społecznościowych / Martyna Kostrzewska, Daria Emilia Wrukowska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2020, t. 21 nr 2, s.245-260 DOI: 10.5604/01.3001.0014.2891 (WorkId 26507)
  5. Social media in the context of marketing innovations - based on own research among service companies from Szczecin / Martyna Kostrzewska. // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. 2020, t. 47 nr 3, s.117-131 DOI: 10.25944/znmwse.2020.03.117131 (WorkId 26645)
  6. The use of social media among service companies from Szczecin / Kostrzewska Martyna. - // W: Humanitarian Corpus : collection of scientific articles on contemporary problems of philosophy, cultural studies, psychology, pedagogy and history. Issue 35, vol. 1 / [comp. by Wiktor Możgin, S. S. Rusakov - Vinnytsia : TVORY, 2020 (WorkId 26646)