Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Behavior research methods in doctor-patient relationship in terms of access to the Online Health Information in Poland / Magdalena Soboń. // International Journal of Management Cases. 2016, vol. 18 iss. 2, s.58-72 (WorkId 20724)
  2. E-health information as a support of health information technology systems : patients attitudes / Magdalena Sobon. // Procedia Computer Science. 2022, Vol. 207, s.1723-1732 DOI: 10.1016/j.procs.2022.09.230 (WorkId 32650)
  3. Hospital Website as an Element of Digital Transformation : Comparative Analysis of 2014, 2018 and 2022 / Magdalena Sobon. // Procedia Computer Science. 2023, , s.693-702 DOI: 10.1016/j.procs.2023.10.055 (WorkId 35180)
  4. Jakość informacji elektronicznej o lekach / Magdalena Soboń. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2013, nr 34 t. 2, s.131-146 (WorkId 8982)
  5. Komunikacja elektroniczna w kontaktach z pacjentem w opiece szpitalnej w Szczecinie / Magdalena Soboń. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2014, nr 38 t. 1, s.205-216 (WorkId 10113)
  6. Komunikacyjno-informacyjne aspekty wykorzystania Internetu w obszarze zdrowia / Magdalena Soboń. // Handel Wewnętrzny. 2013, nr 3 T.II maj-czerwiec, s.246-253 (WorkId 8689)
  7. Konsumpcja mobilnych usług prozdrowotnych przez młodych konsumentów / Magdalena Soboń. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 2, s.176-186 (WorkId 11011)
  8. Kulturowe uwarunkowania konsumpcji napojów - analiza komparatywna wybranych krajów Europejskich / Iga Rudawska, Magdalena Soboń. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 6, s.648-664 (WorkId 9463)
  9. M-zdrowie : aplikacje dobre na wszystko / Magdalena Soboń. // Przegląd Uniwersytecki : pismo Uniwersytetu Szczecińskiego. 2020, nr 1-3, s.12-15 (WorkId 26267)
  10. Online communication in the healthcare system in Poland / Magdalena Soboń. // Actual Problems of Economics /Aktual`ni Probliemi Ekonomiki. 2013, vol.11, s.512-522 (WorkId 9080)
  11. Sposoby działania i czynniki sukcesu rynkowego aptek internetowych / Magdalena Soboń. // Handel Wewnętrzny. 2016, nr 3 maj-czerwiec, s.291-304 (WorkId 12419)
  12. Tworzenie wartości dla pacjenta gabinetu dentystycznego / Magdalena Soboń. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 53/3, s.101-113 DOI: 10.18276/SIP.2018.53/3-09 (WorkId 21381)
  13. Web-Based communication with a patient in hospital care in Szczecin : comparative analysis of 2014 and 2018 / Magdalena Soboń. // Problemy Zarządzania. 2020, Vol. 18 no. 3(89), s.151-169 DOI: 10.7172/1644-9584.89.9 (WorkId 26259)
  14. Wykorzystanie narzędzi ICT w komunikacji z pacjentem na terenie powiatu stargardzkiego / Magdalena Soboń. // Handel Wewnętrzny. 2018, nr 6 (377), s.516-526 (WorkId 20887)
  15. Zachowania konsumpcyjne Europejczyków na rynku napojów w świetle wyników badań / Magdalena Soboń. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.1268-1278 (WorkId 9419)