Kulturowe uwarunkowania konsumpcji napojów - analiza komparatywna wybranych krajów Europejskich

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Kulturowe uwarunkowania konsumpcji napojów - analiza komparatywna wybranych krajów Europejskich
Odpowiedzialność
Iga Rudawska, Magdalena Soboń
Twórcy
  • Rudawska Iga ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii - Katedra Analizy i Strategii Przedsiębiorstw - Zakład Ekonomiki Ochrony Zdrowia
  • Soboń Magdalena ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii - Katedra Analizy i Strategii Przedsiębiorstw - Zakład Ekonomiki Ochrony Zdrowia
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
17 (stron).
Szacowana objętość
1,06 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
dodatek na CD
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Marketing i Rynek
( ISSN 1231-7853 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: r. 21 nr 6
Strony: 648-664
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2014-10-22
WorkId
9463

Lista publikacji