Publikacje ze słowem kluczowym "hotelarstwo"

  1. Wybrane aspekty funkcjonowania OTA na polskim rynku hotelarskim / Adam Pawlicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2016, nr 2(34), s.155-165 DOI: 10.18276/ept.2016.2.34-13 (WorkId 12606)
  2. Ekonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich : niedoskonałości, pośrednicy, regulacje / Adam Pawlicz. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019 (WorkId 22326)
  3. Propedeutyka hotelarstwa : ujęcie ekonomiczne / Marta Sidorkiewicz, Adam Pawlicz. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 249)
  4. Determinanty systemu kategoryzacji przedsiębiorstw hotelarskich w krajach Unii Europejskiej / Adam Pawlicz. - // W: Turystyka wobec zmian współczesnego świata : strategie, marketing, programowanie / red. nauk. Agnieszka Niezgoda, Grzegorz Gołembski.. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014 (WorkId 2086)
  5. Ekologia jako podstawa innowacyjnego produktu hotelarskiego / Adam Pawlicz, Marta Sidorkiewicz. - // W: Innowacyjne rozwiązania we współczesnym hotelarstwie / red. Piotr Dominik.. - Warszawa : Almamer Szkoła Wyższa. Wydział Turystyki i Rekreacji, 2013 (WorkId 1498)
  6. Sharing economy and tourism experience / Adam Pawlicz. - // W: The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing / ed. by Saurabh Kumar Dixit.. - Abingdon ; New York : Routledge, 2020 (WorkId 24336)