Wszystkie publikacje twórcy

  1. Application of VMCM method (Vector Measure Construction Methods) to estimate consumer’s quality of life in EU countries - dynamic perspective / Mateusz Piwowarski, Dominika Maison, Jarosław Wątróbski. // Procedia Computer Science. 2019, Vol. 159, s.2404-2413 DOI: 10.1016/j.procs.2019.09.415 (WorkId 23100)
  2. Do negative emotions in social advertising really work? : confrontation of classic vs. EEG reaction toward advertising that promotes safe driving / Anna Borawska, Tomasz Oleksy, Dominika Maison. // PLOS ONE. 2020, vol. 15 iss. 5 DOI: 10.1371/journal.pone.0233036 (WorkId 24263)
  3. Decision-making in management : methods and behavioral tools / edited by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska, Eleftherios Tahlassinos, ; [aut. : Nervo Jonpiere Apolo-Vivanco, Jesús López-Rodríguez, Jorge Guido Sotomayor-Pereira, Katarzyna Włodarczyk, Barbara Kryk, Sotirios Trigkas, Konstantinos Liapis, Eleftherios Thalassinos, M. A. M. Ferreira, José António Filipe, Beata Skubiak, Paris Patsis, Christos Galanos, Alessia Vozzi, Vincenzo Ronca, Patrizia Cherubino, Arianna Trettel, Fabio Babiloni, Danuta Miłaszewicz, Lidia Kłos, Aleksandra Furman, Dominika Maison, Magda Ankiewicz, Simon Grima, Frank Bezzina, Niki Karypidou, Dimitrios Maditinos, Jelena Stankevičienė, Lidija Kraujalienė, Alexandra Livada, Athanasios Pechlivanidis, Gratiela Georgiana Noja, Mirela Cristea, Ioana Banaduc, Gheorghe Preda, Constantin Stefan Ponea, Marnick Gatt, Simon Grima, Yannis E. Thalassino, Dominika Adamczyk, Daria Affeltowicz, Dominika Maison ]. - Cham : Springer International Publishing, Imprint Springer, 2021 (WorkId 28102)
  4. Problems, methods and tools in experimental and behavioral economics : Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference / Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska editors ; [Ewa Mazur-Wierzbicka, Teresa Kiziukiewicz, Elżbieta Jaworska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Doszyń, H. Kowgier, Iwona Foryś, Radosław Gaca, Jarosław Duda, Mateusz Piwowarski, Anna Borawska, Dominika Maison, Mariusz Borawski, Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów, Fatimah Furaiji, Iga Rudawska, Katarzyna Krot, Patrizia Cherubino, Giulia Cartocci, Enrica Modici, Dario Rossi, Marco Mancini, Arianna Trettle, Fabio Babiloni, Michał Nowakowski, Beata Filipiak, Marek Dylewski, Sebastian Majewski, Barbara Kryk, Paweł Baran, Iwona Markowicz, Monika Czerwonka, Aleksandra Staniszewska, Krzysztof Kompa, Rafał Nagaj, Brigita Žuromskaite]. - Cham : Springer International Publishing, 2018 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0 (WorkId 19223)
  5. Impact of negative emotions on social campaigns effectiveness : measuring dilemmas / Anna Borawska, Dominika Maison. - // W: Problems, methods and tools in experimental and behavioral economics : Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference / Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska editors ; [Ewa Mazur-Wierzbicka, Teresa Kiziukiewicz, Elżbieta Jaworska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Doszyń, H. Kowgier, Iwona Foryś, Radosław Gaca, Jarosław Duda, Mateusz Piwowarski, Anna Borawska, Dominika Maison, Mariusz Borawski, Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów, Fatimah Furaiji, Iga Rudawska, Katarzyna Krot, Patrizia Cherubino, Giulia Cartocci, Enrica Modici, Dario Rossi, Marco Mancini, Arianna Trettle, Fabio Babiloni, Michał Nowakowski, Beata Filipiak, Marek Dylewski, Sebastian Majewski, Barbara Kryk, Paweł Baran, Iwona Markowicz, Monika Czerwonka, Aleksandra Staniszewska, Krzysztof Kompa, Rafał Nagaj, Brigita Žuromskaite]. - Cham : Springer International Publishing, 2018 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0_9 (WorkId 19439)