Wszystkie publikacje z cechą "Oryginalny artykuł naukowy"

  1. Analiza konsumpcji dóbr informacyjnych w polskich gospodarstwach domowych / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2018, nr 1-2 (96-97), s.184-209 (WorkId 20921)
  2. Crowdfunding in Europe : How to help participants of crowdfunding campaigns in making the right decisions? / Agnieszka Szewczyk. // Procedia Computer Science. 2023, , s.308-316 DOI: 10.1016/j.procs.2023.10.015 (WorkId 35152)
  3. E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie / Agnieszka Szewczyk. // Dydaktyka informatyki. 2018, 13, s.91-104 DOI: 10.15584/di.2018.13.12 (WorkId 19764)
  4. Gry społecznościowe i sieciowe źródłem dochodów w Internecie / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2016, nr 1-2, s.249-267 DOI: 10.7206/tr.1230-0292.16 (WorkId 13846)
  5. Jakość stron internetowych dotyczących gier komputerowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 1 (39), s.121-135 DOI: 10.18276/si.2016.39-11 (WorkId 13876)
  6. Measuring crowdfunding attribute values on the example of the USA / Agnieszka Szewczyk. // Procedia Computer Science. 2022, Vol. 207, s.186-194 DOI: 10.1016/j.procs.2022.09.051 (WorkId 32607)
  7. Measuring the impact of ICT on society : methodological aspects / Agnieszka Szewczyk. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3165-3175 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.089 (WorkId 27968)
  8. Oczekiwania fanów elektronicznej rozrywki wobec grafiki w grach komputerowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 2 (40), s.71-85 DOI: 10.18276/si.2016.40-07 (WorkId 13838)
  9. Piractwo komputerowe : analiza zjawiska w świetle badań ankietowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2013, nr 33, s.125-155 (WorkId 9684)
  10. Social energy as the driving force behind crowdfunding : analysis and classification of selected attributes / Agnieszka Szewczyk, Zbigniew Stempnakowski. // Energies. 2021, vol. 14 iss. 19 DOI: 10.3390/en14196062 (WorkId 27839)
  11. Social financing : capital for projects of the example of crowdfunding platforms in Poland / Agnieszka Szewczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, nr 55, s.111-125 DOI: 10.18276/sip.2019.55-10 (WorkId 22688)
  12. Szczecińska Szkoła Informatyki w Zarządzaniu / Zdzisław Szyjewski, Agnieszka Szewczyk. // Przegląd Organizacji. 2022, , s.39-48 DOI: 10.33141/po.2022.08.05 (WorkId 33595)
  13. Wykorzystanie aplikacji mobilnych mediów społecznościowych / Agnieszka Szewczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 54/2, s.127-145 DOI: 10.18276/sip.2018.54/2-09 (WorkId 21700)
  14. Znajomość e-usług prawnych w Polsce na przykładzie badań ankietowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 3 (41), s.69-78 DOI: 10.18276/si.2016.41-06 (WorkId 13984)