Wszystkie publikacje z cechą "OpenAccess"

  1. Edukacja nie na próżno : rzecz o (nie)świadomej tożsamości osób niepełnosprawnych intelektualnie / Irena Ramik-Mażewska. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2015, no. 9, s.99-119 DOI: 10.14746/ikps.2015.9.05 (WorkId 17662)
  2. Employer’s Assistant - new value in employing persons with disabilities / Irena Ramik-Mażewska. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2019, no. 27, s.417-434 DOI: 10.14746/ikps.2019.27.20 (WorkId 24353)
  3. Everyday life of intellectually disabled women : a special educator's perspective / Irena Ramik-Mażewska. // Opuscula Sociologica. 2015, nr 1, s.59-71 DOI: 10.18276/os.2015.1-05 (WorkId 13167)
  4. Klasa szkolna jako przestrzeń Innego / Irena Ramik-Mażewska. // Studia Edukacyjne. 2015, nr 34, s.89-101 DOI: 10.14746/se.2015.34.5 (WorkId 13095)
  5. O poszukiwaniu dróg wolności osób ze spektrum autyzmu : działania i efekty / Irena Ramik-Mażewska. // Niepełnosprawność i Rehabilitacja. 2023, , s.122-131 DOI: 10.5604/01.3001.0053.6170 (WorkId 34880)
  6. Osoba niepełnosprawna w perspektywie globalizacji / Irena Ramik-Mażewska. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2017, nr 27, s.104-116 (WorkId 17956)
  7. Praca osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną jako źródło emancypacji w kontekście samorealizacji / Irena Ramik-Mażewska. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2017, no. 17, s.251-268 (WorkId 20179)
  8. Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną : i nie tylko / Irena Ramik-Mażewska. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2014, nr 14, s.29-38 (WorkId 10507)
  9. The work of people with deeper intellectual disability as a source of emancipation in the context of personal fulfilment / Irena Ramik-Mażewska. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2017, no. 17, s.245-262 DOI: 10.14746/ikps.2017.17.13 (WorkId 17688)
  10. Uczeń z niepełnosprawnością w systemie integracji : między samodzielnością a pozycją dziecka w klasie szkolnej / Irena Ramik-Mażewska. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2020, nr 37, s.201-214 (WorkId 26236)