Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną : i nie tylko

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Podtytuł
i nie tylko
Odpowiedzialność
Irena Ramik-Mażewska
Twórcy
  • Ramik-Mażewska Irena ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Specjalnej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
0,4 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Adres URL
http://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/archiwum-pdf/niepelnosprawnosc14.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma: Dzisiejsza szkoła a specjalne potrzeby edukacyjne.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej
( ISSN 2080-9476 eISSN 2544-0519 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 14
Strony: 29-38
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-04-27
WorkId
10507

Lista publikacji