Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną : i nie tylko
Artykuł
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
- Podtytuł
- i nie tylko
- Odpowiedzialność
- Irena Ramik-Mażewska
- Twórcy
-
-
Ramik-Mażewska Irena
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Humanistyczny,
Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Specjalnej
- Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2014
- Objętość
-
0,4 (arkuszy wydawniczych),
10 (stron).
- Adres URL
- http://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/archiwum-pdf/niepelnosprawnosc14.pdf
- Uwaga ogólna
- Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
- Uwaga ogólna
- Tytuł tego numeru czasopisma: Dzisiejsza szkoła a specjalne potrzeby edukacyjne.
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
- Brak szczegółów
- Słowa kluczowe
-
- Czasopismo
-
Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej
(
ISSN 2080-9476
eISSN 2544-0519
)
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
zeszyt 14
Strony: 29-38
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2015-04-27
- WorkId
- 10507
Lista publikacji