Artykuły w czasopiśmie "Marketing i Rynek"

  1. Czynniki determinujące percepcję mobbingu i molestowania seksualnego w środowisku pracy : wyniki badań = Factors determining perception of mobbing and sexual harassment in the working environment : research results / Marek Kunasz, Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 11, s.29-36 (WorkId 16301)
  2. Działalność inwestycyjna na rzecz ochrony środowiska pierwszym krokiem ku ekoinnowacyjności regionu / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 10, s.123-131 (WorkId 9444)
  3. Inteligentne przedsiębiorstwa proaktywne środowiskowo / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2016, r. 23 nr 3, s.553-562 (WorkId 11854)
  4. Materialne motywatory pozapłacowe w Polsce - wybrane aspekty / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2016, r. 23 nr 3, s.563-577 (WorkId 11855)
  5. Measuring the level of sustainable development in Poland comparing other member states in the use of aggregate indicators / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 4, s.250-258 (WorkId 14745)
  6. Społeczna odpowiedzialność biznesu z perspektywy wymiaru społecznego / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 12, s.64-74 (WorkId 16667)
  7. Społeczna odpowiedzialność branży gastronomicznej wobec konsumentów : wybrane aspekty / Ewa Mazur-Wierzbicka, Marek Kunasz. // Marketing i Rynek. 2017, nr 11, s.356-370 (WorkId 16296)
  8. Społecznie odpowiedzialne działania przedsiębiorstw podejmowane wobec społeczeństwa : wybrane aspekty / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 4, s.242-249 (WorkId 14744)
  9. Turystyka zrównoważona w województwie zachodniopomorskim / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 11, s.123-130 (WorkId 10976)