Wszystkie publikacje z cechą "Artykuł monograficzny"

  1. Czynniki determinujące percepcję mobbingu i molestowania seksualnego w środowisku pracy : wyniki badań = Factors determining perception of mobbing and sexual harassment in the working environment : research results / Marek Kunasz, Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 11, s.29-36 (WorkId 16301)
  2. Nastawienie Polaków do przedsiębiorczości - wybrane aspekty / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2016, t. 17 z. 9 cz. 1, s.211-223 (WorkId 14288)
  3. Odpowiedzialność wobec środowiska naturalnego w biznesie rodzinnym / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2016, t. 17 z. 6 cz. 3, s.229-238 (WorkId 14290)
  4. Społeczna odpowiedzialność biznesu z perspektywy wymiaru społecznego / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 12, s.64-74 (WorkId 16667)
  5. Społeczna odpowiedzialność branży gastronomicznej wobec konsumentów : wybrane aspekty / Ewa Mazur-Wierzbicka, Marek Kunasz. // Marketing i Rynek. 2017, nr 11, s.356-370 (WorkId 16296)
  6. Społecznie odpowiedzialne działania przedsiębiorstw podejmowane wobec społeczeństwa : wybrane aspekty / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 4, s.242-249 (WorkId 14744)
  7. Zasoby ludzkie na unijnym rynku pracy w świetle założeń Strategii Europa 2020 / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. 2016, Vol. 50 nr 3, s.141-150 DOI: 10.17951/h.2016.50.3.141 (WorkId 14285)
  8. Zróżnicowanie pokoleniowe w firmie rodzinnej- wyzwania, korzyści i trudności / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2016, t. 17 z. 6 cz. 3, s.123-130 (WorkId 14284)