Publikacje ze słowem kluczowym "komunikacja marketingowa"

  1. Multiscreening as a way of reaching a consumer : idea and possibilities / Kamila Peszko. // Jagiellonian Journal of Management. 2015, t. 1 nr 4, s.339-351 DOI: 10.4467/2450114XJJM.15.023.4832 (WorkId 11903)
  2. Współczesne formy i środki marketingowej komunikacji szkół wyższych z rynkiem / Hanna Hall, Kamila Peszko. // Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. 2013, t. 24, s.179-192 (WorkId 11829)
  3. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 752)
  4. CSR a komunikacja marketingowa : sposoby komunikacji i budowania wizerunku organizacji wdrażających i stosujących koncepcje CSR / Monika Hładki, Kamila Peszko. - // W: Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce : sektorowe studia przypadków / red. nauk. Jerzy Rossa, Małgorzata Chojnacka.. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2014 (WorkId 3988)