Publikacje ze słowem kluczowym "young consumers"

  1. How do Young Consumers See Family Firms? : Empirical Evidence from Poland / Agnieszka Bitkowska, Joanna Moczydłowska, Krystyna Leszczewska, Joanna Sadkowska, Beata Żelazko, Karol Karasiewicz. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.41-58 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.181.3 (WorkId 35662)
  2. Young consumers’ perceptions of family firms and their purchase intentions : the Polish experience / Agnieszka Bitkowska, Joanna Moczydłowska, Krystyna Leszczewska, Karol Karasiewicz, Joanna Sadkowska and Beata Żelazko. // Sustainability. 2022, vol. 14 iss. 21, s.1-19 DOI: 10.3390/su142113879 (WorkId 32698)